Sunt acoperite toate defectele de natura mecanica sau electrica, in conditiile descrise in certificatele de garantie eliberate de producatori. Service in garantie acopera doar produsele achizitionate , produse ce sunt identificate pe baza de Serial Number, certificat de garantie in original si factura de achizitie (copie sau original).
Produsele NOVUS disponibile in site au o garantie de 12, 24 sau 36 de luni, iar produsele Polon Alfa au o garantie de 5 ani !
Produsul trebuie sa fie in configuratia originala si sa nu fi suferit deteriorari sau interventii neautorizate.
Termenul de rezolvare de 5 zile lucratoare este socotit de la momentul preluarii produsului in unitatea de service ORDiS .
In situatia in care reparatia produsului nu este posibila in acest interval, produsul va fi inlocuit cu un produs nou, identic sau similar, cu specificatii si caracteristici de performanta cel putin egale cu cele ale produsului initial.
Datorita avansului tehnologic produsul propus pentru inlocuire poate avea un pret mai mic decat cel al produsului initial.
Produsul primit pentru inlocuire beneficiaza in continuare de acoperirea serviciului de garantie pana la expirarea termenului initial pentru care a fost achizitionat acest serviciu.
In situatia in care nici inlocuirea nu este posibila, atunci clientul va primi contravaloarea produsului, la valoarea inregistrata pe factura de achizitie. In acest ultim caz, in care se restituie contravaloarea produsului, efectele serviciului de garantie inceteaza.
Produsul trebuie sa fie insotit obligatoriu de certificatul de garantie standard in original (certificatul de garantie al producatorului) si factura sau facturile de achizitie (copie sau original), facturi pe care trebuie sa apara produsul pentru care se face solicitarea .
In situatia in care se solicita preluarea nejustificata a produselor in service, SC ORDIS SRL isi rezerva dreptul de a percepe o taxa de diagnosticare si/sau transport.
Timpul de nefunctionare prelungeste in mod corespunzator termenul de garantie. Acest interval se considera din momentul inregistrarii in unitatea de service, pana la aducerea produsului in stare de utilizare normala si notificarea clientului in scris (mail/FAX), in vederea ridicarii produsului.
Serviciul de garantie este asigurat doar pe teritoriul Romaniei.
Service de garantie este in conformitate cu drepturile prevazute de legislatia in vigoare privind protectia consumatorului.